Relax, il·lusió i ganes de treballar

Acadèmicament, ja estic de vacances. Sembla mentida que hagin passat nou mesos d'aquell "primer dia a la uni" i de tota la desorientació que portàvem a sobre, però bé, toca deixar enrere aquest any de novata i el balanç és prou satisfactori. Vull pensar que he après moltes coses que em serviran en un futur no gaire llunyà i, sobretot, que he crescut com a persona, que he guanyat en confiança amb mi mateixa i que, poc a poc, estic aprenent a espavilar-me en aquest món tan competitiu. Ara toca un descans -espero!- ben merescut. Però, com no podia ser d'una altra manera, amb moltes idees al cap i ganes de fer coses... 

Col·laboro des de principis de febrer amb Llums de la Ciutat, un espai creat per companys de la meva facultat on som nosaltres, els estudiants, els qui tenim l'oportunitat d'elaborar els nostres propis continguts en ràdio, televisió, o en la revista de Llums. Fins ara no m'hi he pogut implicar tant com voldria -coses del procés d'adaptació a la uni...-, però ara toca posar-s'hi al 100% perquè aquest nou projecte, Llumsmedia de Produccions S.L., pugui sortir endavant...



La filosofia de les 'llumetes' m'ha atret des d'un bon principi. Ambició i moltes ganes de créixer i seguir aprenent, però sempre amb molta empenta i esforç i, sobretot, amb molt bon rotllo. I ara una servidora aportarà el seu granet de sorra un cop per setmana!

Em trobareu cada dimecres, a la secció de Cultura. Llibres, exposicions, el que se m'acudeixi. També, i això em fa especial il·lusió, m'encarregaré de les cròniques de MotoGP per la secció d'Esports... :-P I, si el temps i agendes ho permeten, alguna entrevista també caurà. També participaria a alguna de les tertúlies d'esports a ràdio i, amb una mica de sort, podré treure la multitasking que porto dins i fer una mica de tele... he dit ja que me'n moro de ganes? No? Doncs això.

No puc fer més que agrair a la família de Llums de la Ciutat per donar-me aquesta oportunitat que penso aprofitar al màxim i donar el 100% de mi mateixa. Em sobren les ganes d'aprendre i tinc l'oportunitat de créixer juntament amb un projecte com aquest...

Què més puc demanar?

2 comentaris:

Ruti ha dit...

Molt bé anba!! Mua

Esther del Campo ha dit...

Molts ànims Anna! primer curs superat, ara en queden tres, i ni te n'adones que ja has acabat! :) Pren-te uns dies de relax, que és quan més idees surten, i no deixis mai aquesta il·lusió... Petons!! :D